حضور شرکتهای تولیدی و خدماتی در نمایشگاههای تخصصی و بینالمللی رابطهی مستقیم با رونق کسب و کارهای صاحبان کالا، خدمات و تکنولوژی دارد و بهترین مسیر برای این توسعه هر بخش، برگزاری جلسات و انجام مذاکرات تجاری است.
مذاکرات B to B در نمایشگاهها یعنی حذف واسطهها و دلالها؛ ارایه کننده خدمات و تولید کننده کالا به صورت مستقیم با خریدار کالا به گفتگو میپردازند و نسبت به قیمت، نوع کالا، تعداد و چگونگی تحویل و دریافت آن براساس متن قرارداد کاری با یکدیگر به همکاری میپردازند.
در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی شاهد برگزاری صدها مذاکره تجاری بودیم.